آری . . .


کبوتران کجایند ؟
شهر من تاریک است
شهر من چه سیاه
شهر پر دود
کبوتران کجایند ؟
شهر من را درختان همه مجنون
کوبند شاخسار بر سر ره گذران
شکنند بال و پر کبوتران
کبوتران کجایند ؟
همه جا زاغیست
همه جا . . . 
اینجا ، آنجا ، همه جا . . . 
حتی حرم امام رضا
زاغیان بد صدا
زاغیان پر صدا
زاغیان پر سیاه
دم سیاهو
سر سیاهو
نوک سیاه
کبوتران کجایند ؟
چه کسی دید
چه کسی شنید
که پر بستند
که گریختند
از شهرم
از وطنم
وطنم ایران است
دین من اسلام است
دولتم جمهوری !!!
.
.
.
همه گفتند آری
آری . . . 
آری ، سر ببرید ما را
خونمان شیشه کنید
چون
همه گفتند آری
.
.
.
کبوتران کجایند ؟
کس کبوتران را دانه نداد
کس کبوتران را آب نداد
سنگ زدند
بر بالشان
بر خانه و کاشانه شان
کبوتران رفتند
کبوتران رفتند
.
.
.
پی نوشت : تقدیم به آن 2 درصدی که نه گفتند

10 شاخه رز سیاه هدیه شده:

بارانی ِ دیوانه گفت...

خدا رو شکر هنوز متولد نشده بودیم

A(\/)|R #O$$E||\| گفت...

az nazare adabi matne ghashangi bood valy az nazare mani yekam tond bood !!!(dar kol az khoondanesh lezzat bordam)!

فرهنگ گسیخته گفت...

زاغیان بد صدا
زاغیان پر صدا
زاغیان پر سیاه
دم سیاهو
سر سیاهو
نوک سیاه
کبوتران کجایند ؟


قلمی شیوا داری
احسنت
ممنون

♣ Unique گفت...

همه گفتند آری
آری . . . ه
آری ، سر ببرید ما را
خونمان شیشه کنید
چون
همه گفتند آری



چه تلخ

ناگهان گفت...

این رو به اون دوستی میگم که خدا رو شکر کرده اون موقع هنوز به دنیا نیومده بوده: یک نگاه بنداز به وضع الان جامعه...از هم.ن بله ی اول تا به امروز... تو کجای ِ قصه ای؟ کجا خواهی رفت؟ کی گفته اشتباهات امروز من و تو کمتر از پدران و مادرمونه؟ بیا یک بار هم که شده، واقع بینانه نگاه کنیم. مجلس بی ریاست دوست ِ من

ناگهان گفت...

همسایه!
بچه گی کردم، نه؟
خیال می کردم
خدا در رگ های ِ من راه می رود.

کورش صغیر گفت...

و کبوتران پرواز آغاز آواز را پر میکشیدند
و در آوارهای بیکران , شوکران قفس را سر میکشیدند
وقتی انکرالاصوات زاغان و کلاغان را به تحسین نشستیم
و یاکریمان را به کرامت میهمان سفره انزوا و انزوا و انزوا کردیم

ناشناس گفت...

آقا خیلی دوست داریم بچه های با صفای planning

ناشناس گفت...

ممنونم ، واقعن ممنونم ، چون هیچ وقت هیچ کس اون 2 دصد رو ندید ، هیچ و قت هیچکی صداشونو نشنید .
به سادگی گول خوردیم
از چاله در اوومدیم و افتادیم تو چاه به عشق عدالتی که فکر می کردیم تو دستای جمهوریه اسلامیه ، به عشق یکرنگی و سادگی که فکر می کردیم لباس جمهوریه اسلامیه ، به عشق امامی که همه فکر می کردن نائب بر حق کسی ِ که می گن میاد و با اومدنش تمام سیاهی ها سپید می شه ، به سادگی همه ی ما رو فریب دادن ،
.
اما دیگه تموم شد دیگه ساکت نمی شیم ، دیگه گول نمی خوریم ، دیگه دروغ ها رو باور نمی کنیم، دیگه از جمهوریه اسلامیه ایران خبری نیست ، همه یه صدا فریاد می زنیم "جمهوریه ایرانی" !!!
.
.
.

ناشناس گفت...

ممنونم که بهم سر زدین ، در مورد ترانه ها و خوانندهاشونم خیلی خیلی باهاتون موافقم و در مورد سی دی خانم دادور هم بسیار مشتاق ، خیلی کم می شه آهنگای ِ ایشونو پیدا کرد وگرنه مزاحمتون نمی شدم :پررو بازی :دی
.
.
بعدشم من این unique که بالا براتون سی ام گذاشته نیستم من یه unique گیه ام :دی (تو 360 اسمم unique یا یگانه بود ) ، به هر حال از اینکه اینجا می تونم بیام به پیجتون خیلی خوشحالم
.
فعلن تماس فِرت :وینک

ارسال یک نظر