دورخیز برای تو قیف شدن


رز سیاه تو قیف شد

در راستای اینکه کمتر از 2 ماه تا کنکور زمان مانده و من به شدت از بودجه بندی عقب هستم ، این وبلاگ را توقیف می کنم تا شاید با این ترفند از قیف کنکور رد شوم

تا اسفند خدا خود حافظ و نگهبان شما دوستان باشد

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 پ . ن . 1 : از آدمیان ملولم و دیو و ددم آرزوست

 پ . ن . 2 : نمی دونم چرا هیچ وقت این موقع سال نمی تونم باشم

 پ . ن . 3 : بالاخره یه روز "نه" گفتن رو یاد میگیرم ، نمی دونم کی ، ولی می دونم که یه روزی می تونم

 پ . ن . 4 : قیف و توقیف بهانست ، می خوام تنها باشم ، همین

 پ . ن . 5 : تا اون موقع زیاد بلاگ ننویسید ! برگشتم جونم در میاد همه رو بخونم !

5 شاخه رز سیاه هدیه شده:

بنفشه گفت...

کنکور ارشد اسفندماه هست دیگه، تقریباً دو ماه وقت داری، ان شالله که به سلامتی از این قیف بگذری.....من که دوسال امتحان دادم و به کل بی خیال هر چی کنکور شدم


اما حالا گه گاه وقتای اضافه که داشتی، بیا یه چند خط بنویس
حیفه وبلاگت غیرفعال باشه....خدا من رو ببخشه الان نقش شیطون رو بازی کردم نه؟

رز سیاه گفت...

پاسخ بنفشه :
در واقع 28 ، 29 و 30 بهمن هستش
و منم خیلی عقب هستم
البته همون طور که گفتم اینا فقط بهانه هستش
و چون نتونستم یک "نه" به یک دوست بگم وقتم کمتر هم خواهد شد
برای همین مجبورم همه کار های غیر ضروری رو کنار بزارم
.
.
.
برام دعا کنید

شهرام بیطار گفت...

من هم برات آرزوی موفقیت میکنم . ملودی باران هم مثل تو هستش . اون هم فعلاً تعطیل کرده . برین بشینین بخونین . ماها در نمیریم . بلاگ ها هم سر جاشون هستن . موفق باشین . با خبر های خوب برگرد




با درود و سپاس فراوان : شهرام

Unknown گفت...

موفق باشی
با خبرای خوش برگرد

رز سیاه گفت...

پاسخ شهرام بیطار :
آقای بیطار از شما و محبت همیشگیتون ممنونم
منم برای شما آرزوی موفقیت می کنم



پاسخ سینا :
سینای عزیز ! ای هم رشته ای گرامی ! از شما ممنونم و برای شما آرزوی موفقیت نه در دانشگاه که در همه زندگیت را دارم

ارسال یک نظر