گشایش آسمان


ولادت حضرت محمد (ص)

6 روز از سال نو گذشته بود که ولادت شما را جشن گرفتیم و حال که 6 روز به پایان سال مانده باز مجدداً ولادت شما را جشن می گیریم
والا پیامبر
ای بیکران
.
.
.
همگی در افکارمان دوست داریم به جای دیگران باشیم
من نیز
من نیز دوست دارم به جای خودم ، جای دیگری بودم
جای شما
آری
گستاخانه است
و چه محال
ولی . . . 
ولی اگر جای شما بودم
آن زمان که فرمودید : " به خدا سوگند اگر خورشيد را در دست راست من بگذارند و ماه را در دست چپ من قرار دهند . . . " 
وای اگر فقط آن یک لحظه جای شما بودم
چه با فراق باز قبول می کردم
چه راحت قبول می کردم که جهان بر دستانم قرار گیرد
آری
دوست داشتم جای شما باشم
تا شیطان نیز با چنین وسوسه های شیرینی به سراغ من می آمد و من با چه شوقی در آغوش گیرمش
.
.
.
اما . . . 
اما شما شیرینی شهد دیگری را چشیده بودید
شهد نور
شهد حقیقت
شهد معراج
.
.
.
ولادتان بر ما شاد باد
ای والاترین ما

3 شاخه رز سیاه هدیه شده:

مريم بانو گفت...

كوتاه
و
زيبا
...



به دلم نشست
هميشهعاشق باشي دوست خوب من

:)

مريم بانو گفت...

كوتاه
و
زيبا
...



به دلم نشست
هميشه عاشق باشي دوست خوب من

:)

♠Silence Depth♠ گفت...

عید همه مون مبارک

و لعنت به اونهای که از این دین قشنگ و پیامبر قشنگترش استفاده ی ابزاری می کنن
و وجه ی زیباش رو خراب می کنن



راد

ارسال یک نظر