سخن نخست



سلام . . . 
سلام بر یگانه خدای من
سلام بر یگانه یزدان زرتشت
سلام بر یگانه الله محمد
سلام بر یگانه پدر پسر (عیسی) 
سلام بر یگانه پروردگار موسی
سلام بر یگانه آفریدگار ابراهیم
سلام بر یگانه خالق نوح
سلام بر یگانه معبود بودا
٭
٭٭
٭٭٭
سلام بر گیتی
سلام بر خورشید
سلام بر زمین
سلام بر آسمان
سلام بر ابر
سلام بر کوه
سلام بر جنگل
سلام بر رود
سلام بر همه آدم و عالم
سلام بر تو ای موجوده مریخی
سلام بر تو که این را می خوانی
٭
٭٭
٭٭٭
و سلام من بر من
آره ، سلام من بر من
تا حالا به خودت سلام کردی
٭
عجب از خودم غافل بودم
بعد از 22 سال تازه برای اولین بار به خودم سلام کردم
چه حسه غریبی
چه قدر از خودم بیگانه بودم
چه قدر از خودم دور بودم
٭
22 سال کم نیست
این همه مدت خودمو تو آینه می دیدم و سلام نمی کردم
تو چطور؟
تا حالا خودتو دیده بودی؟
تا حالا به خودت نزدیک شده بودی؟
پای حرفه دلت نشستی؟
به درد و دلت گوش دادی؟
٭
٭٭
٭٭٭
بیا همین الان شروع کن
با یه سلام . . . 
٭
تو هم فریاد بزن
سلام من بر من
٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭
سال پیش با همین متن شروع کردم
نمی دانم نظر تو چیست ، ولی من فکر می کنم اولین بلاگ اگر از اولین عشق چیزی بیشتر نداشته باشه چیزی هم کم ندارد
خواندن مجددش باز همان حس شیرین شروع رو برایم داشت
شروعی که درست مثل نوشیدن یک فنجان نوشیدنی ناشناخته است
برای نوشیدن ناگزیر باید لب بر لب فنجان نهی
در این لحظه است که طعم تلخ ترس بر لب هایت می نشیند
ترسی که با نزدیکتر شدن مایع ناشناخته فزونی می یابد
چشم هایت را می بندی
لب هایت تر می شود و درست در همین لحظه این طمع انگبین سان را می چشی
طمعی که سال ها "امید" می نامیدیمش
با لذت چشم می گشایی
و ناگه حیران می مانی
حیران با لبانی تر و انگشتانی که هرگز فنجانی را در آغوش نگرفته اند !!!
٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭
٭٭٭٭٭٭٭
بابت هولی که تو سربالایی زندگی دادید ممنونم

5 شاخه رز سیاه هدیه شده:

Hossein(Cyrus The Great) گفت...

سلام به بابک نازنین
.
.
.
خوش آمدی

مريم بانو گفت...

آخي!!!!

احساساتم حسابي برانگيخته شد

سلام مريم بانوووووووووووو

و سلام رز سياااااااااااه







خوشحالم كه اومدي
واقعاً ميگم
توي اين چند روز گذشته اين بهترين اتفاق بود برام




من و ندا و صابر و علي فقط هلت داديم
اگه خودت استارت نمي‌زدي و دستي رو نمي‌كشيدي اين هول دادن ما تا ابد هم فايده‌اي نداشت
:)


واقعاًَ خوشحالم
:))))))))))))))))






به افتخاااااااااااااارششششششششششششششششش:

هيپ هيپ
هورااااااااااااااااا

M/\RY/\M گفت...

سلام
خوش اومدی
:)

--- گفت...

salam!!


duste man ta khude adam nakhd hich etefaghi nemiofte va to khuda nakhad khude adam ham nemitune ke bekhad !! movafagho sarboland bashin

saber _shaolin گفت...

بابا عشق فرهاد
چطوری؟
مطلبت خیلی جالب و سودمنده

ارسال یک نظر